Dr. Udvardy György püspök

Dr. Udvardy György püspök
Pécsi Egyházmegye

2015. március 14., szombat

Nagyböjti kalendárium 25.



Nagyböjti kalendárium – március 14.


Az idei nagyböjtben a megszentelt élet évéhez kapcsolódva korábbi századokban élt és köztünk élő, ismert és kevésbé ismert szerzetesek gondolatait idézzük napról napra. Készüljünk együtt Jézus feltámadásának ünnepére!


„Jézus mondja: Íme, én elkészítettem számotokra az utat, és véremmel megnyitottam a kaput: ne legyetek hanyagok a követésben azáltal, hogy letelepedtek önszeretetetekben és a tudatlanságban, valamint a vakmerő vélekedésben, hogy a magatok módján akartok szolgálni nekem, nem pedig úgy, ahogy én akarom!” (Sziénai Szent Katalin)
Urunk, Istenünk, add, hogy a nagyböjti szent időben örvendezve készüljünk húsvét titkának megünneplésére, és annak gyümölcseiből boldogan részesüljünk. A mi Urunk, Jézus Krisztus, a te Fiad által, aki veled él és uralkodik a Szentlélekkel egységben, Isten mindörökkön-örökké.
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése