Dr. Udvardy György püspök

Dr. Udvardy György püspök
Pécsi Egyházmegye

2018. július 31., kedd

Ferenc pápa homíliája a XII. Nemzetközi Ministráns Zarándoklaton



Ferenc pápa homíliája a XII. Nemzetközi Ministráns Zarándoklaton

A XII. Nemzetközi Ministráns találkozó központi eseményére július 31-én, kedden este került sor a Szent Péter téren. Ferenc pápa imatalálkozó keretében köszöntötte a fiatalokat, akik kérdéseket intézhettek hozzá. A párbeszédet követően együtt imádkoztak a fiatalok a pápával, aki homíliával fordult hozzájuk.

“Tehát akár esztek, akár isztok vagy bármi mást tesztek, tegyetek mindent Isten dicsőségére. Se zsidót, se pogányt, se az Isten egyházát ne botránkoztassátok meg, mint ahogy én is mindenkinek kedvében járok. Nem azt keresem, ami nekem hasznos, hanem ami másoknak van javára, hogy üdvözüljenek. Legyetek követőim, mint ahogy én Krisztus követője vagyok” (1Kor 10,31-11,1).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése