Dr. Udvardy György püspök

Dr. Udvardy György püspök
Pécsi Egyházmegye

2011. május 30., hétfő

Roueni Szent Johanna vértanú szűz



Az Úr megnyitotta Lídia szívét, hogy figyeljen Pál szavaira.



2011.05.30. hétfő



A Szentlélek adja a természetfeletti világra vonatkozó ismereteket. Őrködik a fölött, hogy a közvetítésre kiválasztott ezt a közlést jól értse és helyesen mondja el, írja le.„így hangzott az Úr igéje hozzám: Mielőtt megformáltalak az anyaméhben, ismertelek, és mielőtt kijöttél anyád méhéből, megszenteltelek, prófétául rendeltelek a nemzetek számára. Erre így szóltam: Jaj, Uram, Isten! Íme, nem tudok én beszélni, hiszen gyermek vagyok! Ne mondd azt: Gyermek vagyok, hanem menj el, ahová csak küldelek, és mondd el mindazt, amit parancsolok neked! Ne félj tőlük, mert én veled vagyok, hogy megmentselek! – mondja az Úr. Majd kinyújtotta kezét az Úr, hozzáérintette a számhoz, és így szólt hozzám az Úr: Íme, szádba adtam igéimet! Nézd, a mai napon a nemzetek és a királyságok fölé rendeltelek, hogy gyomlálj és irts, hogy pusztíts és rombolj, hogy építs és ültess!” (Jer, 1,4-10) Ezután látomásokat adott az Úr:„Majd így hangzott az Úr igéje hozzám: Mit látsz, Jeremiás? Azt feleltem: Mandulavesszőt látok. Erre ezt mondta nekem az Úr: Jól láttad, mert virrasztok igém felett, hogy beteljesítsem. Másodszor is hangzott az Úr igéje hozzám: Mit látsz? Azt feleltem: Gőzölgő fazekat látok, mely észak felől jelenik meg. Erre ezt mondta nekem az Úr: Északról szabadul rá a veszedelem az ország minden lakójára. Mert íme, én elhívom az északi királyságok minden nemzetségét, -mondja az Úr -, eljönnek és mindegyikük felállítja trónját Jeruzsálem kapuinak bejáratában, egész fala mentén körös-körül, és Júda minden városával szemben” (11-15)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése